piątek, 22 sierpnia 2014

Witam.

Hej.
  
     Mam kilka informacji ( ok, ze dwie czy trzy Xd). Więc tak:

1. Niestety bloga zwieszam. Myślę, że nie na długo. Przepraszam.
2.  Mam do was prośbę. Dzisiaj (22.08.2014 r.) pojawił się komentarz na którym ktoś zarzucał mi, że - niegrzecznie pisząc - ODGAPIŁAM od niego/niej blog. Chodzi o to, że skopiowałam historię. Prośba brzmi tak: Czy widzieliście, słyszeliście o blogu z taką samą lub podobną tematyką? Ponieważ, ja osobiście nigdy nie czytałam takiego bloga bym mogła odgapić. A pomysł narodził się w mojej głowie.  I bez jakiegokolwiek zgapiania/kopiowania. Jeżeli widzieliście, proszę o linka w komentarzu.
DO AUTORA KOMENTARZA: Już ci odpisałam ;) Lecz powtórzę. Nic nie skopiowałam. I wypraszam to sobie. Może być jedynie odwrotnie. Lub może być tak, że nakłaniasz mnie bym usunęła i żebyś mógł/mogła napisać takie samo opowiadanie... Tak czy siak nie radzę tego robić ;)
3. Trzecia jest taka, że NIE WYRAŻAM ZGODY na kopiowanie. Zastrzegam sobie prawa autorskie :)
4. Czwarta i ostatnia. ZAPRASZAM SERDECZNIE na nowego mojego bloga ;) Jest inna tematyka. I dzieje się w świecie shinobi. :)  
|
|
|
 V 
                                               LINK:  http://naruhina-thedarknesscoming.blogspot.com/
oraz kawałek z prologu:
''Od zakończenia wojny minęło pięc lat. Po zwycięstwie nastał pokój. Wioski cieszyły się spokojem, błogością. Zaczęły strasznie szybko rozwijać się. Lecz nie na długo. Wymarzony pokój nie trwał długo.
  Trzy lata temu zaczęły pustoszeć wioski, ludzie którzy w nich mieszkali zostali wyrżnięci jak zwierzęta. Kiedy przyjeżdżaliśmy na miejsce, nie leżało tam ani jedno ciało. W powietrzu unosił się jedynie zapach śmierci.
   Nikt nie wie jak, nikt nie wie skąd przybyli, czy gdzie znajduje się wioska tajemniczych shinobi.
''

3 komentarze:

  1. Czemu zawieszasz? Takimi komentarzami nie warto się przejmować. Kogoś zazdrość zżera że nie potrafi pisać tak jak Ty (nie ogarniam takich ludzi) Mam nadzieję że szybko wrócisz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam nadzieje :) Ale coś czuje, że we wrześniu wróce Xd ale czas pokaże :)
    Pozdrawiam gorąco :)
    Ps. Zapraszam na nowego bloga :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę czytać nowego bloga, i nie załamuj się takimi komentarzami


    . twoja fanka Karex

    OdpowiedzUsuń